17 Kasım 2011 Perşembe

Karmaşıklık-(bu aralar bende bir şeylik var)

Şimdi blogumu kontrol ettim de uzun zamandır yazmamışım vallahi. Düşündüm neden yazmadım diye sonra yazmamamı doğru buldum. Çünkü şöyle dönüp baktığım da geriye yazdıklarımın çok karışık olduğunu farkettim. Kafam o kadar dolu ve karışık ki bir cümle içerisinde olan olamayan herşeye değinmeye çalışmışım haliyle yazıları çorba yapmışım, aybolmuş.

Üstüne biraz düşününce anladım ki yazı türkçem hiç de gelişmiş değil sahi niye öyle olmuş? Anlam veremediğim bir şey...
Bir diğer anlam veremediğim şey ise bugün altı sularında mecidiyeköy dönüşünün açık olması ve benim buna rağmen metrobüste olmam. Oysa bi kaç hafta önce aynı zamanda 15 dakikalık yolu bir saatte gitmiştim çok garip.
Başka anlam veremediğim şeyler de var tabi. mesela geçen sene derslerimin üzerine titrerken bu dönem titrememem ve üstüne daha iyi notlar almam bu da çok garip. Sınırda kalan notumun yanlışlıkla CB gelmesi üzerine bu dönem bunu düşünerek çoğu derste ne olsa alacağım harf notu belli şeklinde sınırları zorlamam gerçekten kendi sınırlarımı açıyor.
Kafayı takmadığım çoğu şey yoluna giriyor.
Ne olursa olsun kafası ile üzerine gittiğim her duvarı yıkıyorum bu sıralar.
Olumsuz olsam da olumsuz bir şeyler yazmak gelmiyor içime mesela. Her şeye gülüp geçmek istiyorum.
İstanbul, sen karışıksın ve dolusun ben de doluyum ve karışığım ortak özelliğimizin olması ama anlaşamamız da garip bir şey mesela. Son olarak sana da laf atar giderim artık ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder