4 Aralık 2011 Pazar

Kafalar Rahat Değil (durup dururken kaşınmak da denebilir)

İş hayatına atılmak için şunun şurasında bir sene bile kalmamışken işsizlikten kaynaklı yaşadığım şu iç sıkıntısı kendi kendine kaşınmak değil de nedir. Diğer sıkıntı ise çalışmak isteyip iş kovalamamam.

Sürekli insanlarla diyalog halinde olmak o kadar çok darlamış ki beni üçüncü tekil şahıslar sürekli diyalog halinde olacak olma düşüncesi beni tüm yeni iş girişimlerinden uzaklaştırıyor. Sonra da böyle burda kös kös oturup blog yazıyorum. Gerçekten her şeyden soyutlanmak istiyorum evet ama sonra da o her şeyin içine dahil olmak istiyorum. İç karışıklığım ilerledikçe davranışlarım da çelişkili olmaya başlıyor böylece. Bir şey yapmak ile yapmamak kafasında gidip geliyorum uçurumun kıyısında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder