2 Nisan 2011 Cumartesi

Ruhhali

Merhaba dedikten sonra öncelikle bu blogu neden oluşturmak istedim, neden ruhhali dedim biraz bundan bahsedeyim. Kendim çok asabi ve hırçın bir çocukluk ve lise dönemi geçirdikten sonra, sene kaybetmeden üniversiteye girebilmiş ve bu üniversiteye girmeyi bir armağan olarak kabul ederek kendimi bu aşırılıklardan tamamen arındırmaya çalışan bir insanım. Şöyle ki bir yanımda o ergenlik döneminden kalan hırçınlıklarım, ani parlamalarım, karamsarlığım, güvensizliğim ve kuşkuculuğum var, diğer yanımda ise okul döneminin sonuna yaklaşmış olan bir gencin ciddileşme süreciyle beraber içine girmiş olduğu olgunluk ve bunun peşinden gelen sakinlik, kendini bilirlik (o ne demekse), anlayışlılık gibi büründüğü ruh halleri var. Bütün bunların hepsini içimden taşırmadan geçirmeye çalıştığım dört sene, bu dört senenin içinden bir sene gecesiyle gündüzüyle doğru olduğu tartışılır olan bir işin peşinde gitme dönemim derken bu zamana geldim. Günler hatta dakikalar değişirken bile farklı ruh hallerine geçtim. Bunları ileride bana ışık tutsun bir bakıma da hatıra olsun diye arada yazıya dökmeye çalıştım. En sonunda da bu değişken ruh halleriyle olaylar, filmler, kitaplar üzerinden yaptığım çıkarımları eleştirileri derleyip daha da güzel bir hale getirme çabası içerine girmek için bu bloğu açmaya karar verdim. Bu blogu oluştururken şuanda ki ruh halimle verdiğim kararım budur. Herhangi bir kitap, olay ya da film üzerinde yaptığım hiç bir eleştiri ya da yorum üzerinde bu kesinlikle böyledir diye iddia etme durumum söz konusu değildir. Amacım kafamın içinde bu kadar çok yorum ve tanımlama geçiyorken bunları derleyip bir paylaşım içine girebilmektir. Sevgiler.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder