5 Eylül 2011 Pazartesi

Kolay Sanmak

Lafta her şey ne kadar kolay dimi ya! Mesela ben her gün ithalat ihracat yapıyorum, ertesi gün danışmanlık sonraki gün bir şirkette çalışıyorum falan. Canım nereye gitmek isterse işimi ona göre ayarlıyorum. Şimdi ne yapıyorum peki oturmuşum blog yazıyorum. E yani şimdi ne olacak diye sormazlar mı adama. Son zaman karar verdim kendime sakin durucam canımı sıkmayacağım kendimi yapmadığım, yapamadığım şeylerle alakalı ama geldi gitmiyor işte.

Böyle her şey çok basitmiş gibi anlatıyorlar anlatıyorlar sen de başlamaya bi niyetleniyorsun aslında işler hiç öyle değil. Sonra da başlıyorsun bayram geçsin başlayacağım, otobüs geçsin başlayacağım, maç bitsin başlayacağım, şarkı bitsin başlayacağım öyle öyle insanın içine bir sıkıntı yerleşiyor malesef ki.

Bu soruna çare de o andan zevk almak oluyor. Tembelliğim sayesinde yavaş yaşıyorum herşeyi yapıyorum ama yavaş yapıyorum. Keyfim gelince, canım isterse, denk gelirse. Böyle böyle hızlanacağım umarım bir şey kaçırmam. Son olarak buradan en sevdiğim okuyucuma "aman diyim" diyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder