2 Eylül 2011 Cuma

Tanımlanamayan Başlık!

Aslında son zamanlardaki sıkıntımı bulmuştum akşam üstü fakat şimdi aklımdan çıktı gitti. Her şeye bir kulp bulma ve yok ben gidicem aslında triplerime yani. Hoş gene aynı moddayım sorunu tanımladım ama çözüm konusunda pek ilerleyebilmiş değilim. Şımarıklık diyorum işte ben buna. He işsizlik de olabilir. Gerçekten ne yapacağını bilememek insana olmadık işler yaptırıyor. Bir kere hem fiziksel hem düşünsel olarak bi işin yoksa. Başlıyorsun geçmişi, geleceği, söylenenleri kurcalamaya yeni manalar çıkarmaya. Sonra da bunları uygulamaya almaya, çok zor iş valla. En sonunda da kendimi faydasız gibi hissedip sinirlendiğim an yok mu işte orası çok fena! Kırdığımı tamir etsem bir türlü, dağıttıklarımı toplamaya çalışsam bir türlü. Böylece gittikçe sıkıntı deliğini oyarak içinde ilerlemeye devam ediyorum.

Osho "Sezgi" kitabında bahsederdi insanların duyguları karışmış bu yüzden neye nasıl tepki vereceği bilemez halde diye gerçekten doğru. Mesela ben üzüleceğim yerde sinirleniyorum neden üzüldüğümü, kırıldığımı karşı tarafa belli etmek yiğitliğe bok sürdürtmek demek. Sonra kızınca da gülüyorum, dalga geçmeye başlıyorum falan çoğu insan yapar bunu. Kızdırmaya çalışırsın daha çok güler sen de sanırsın ki aldırmıyor. Bazı tepkisiz insanlar olabilir tabi onları karıştırmıyorum. Sonra kendini üzgün zannedersin ağlayayım dersin o da olmaz. İşte bu çok fena bir şey. Geçen gün Osho'nun blog sitesinde meşgul zihni rahatlatma başlığı altında bir yöntem yazmış. 40 dk boyunca kendini parçalayarak ağlayacakmışın, geçen gün ne kadar sinirim bozuktu ne kadar üzgündüm yok ağlayamadım. Kızdım valla kendime (ben de neye kızacağımı şaşırdım). Durdum düşündüm niye böyle diye bir baktım ben üzgün falan değilim neden dediğim olmadı diye manasız manasız şımarıklık yapıyorum. Hani bir olumsuz durum olur da insanın canı sıkılıyor ya bi türlü geçmez. Onun gibi işte. Öyle bir olaylar olmuş yine kendi kafamda kurmuşum sonra da içinden mis gibi üzelecek bir şey çıkarmışım. Bütün gün de benim bugün canım sıkkın diye dolaşmışım. Artık nasıl bir mantık süzgecim var nasıl süzüyorum ben anlayabilmiş değilim, hadi bakalım hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder