13 Ağustos 2011 Cumartesi

Hazırsızlık

Darmadağın her şey, her yer. Kafamın içi, odam, bilgisayarın içi. Ne yapacağını bilememek, bir programsızlık, hazır olmayan bavul.
Güzel ama ya şikayetçi değilim bir de işim olsaydı iyiydi diyorum sadece. Ha bir de önceki karakterimi de geri istiyorum arada iş bitiricilik, disiplinlilik falan. Onlar nereye gitti diye soruyorum arada kendime ama cevap alamıyorum. İnsan huy değiştir mi ya niye değiştirir ki? Hep aklımda kötü bişey olacak mı kötüye doğru mu gidiyorum diye bi soru var. Sonra başka sorular da var ama o konulara burada girmeyeyim.

Şimdi şöyle ki geçen izlediğim bir sağlık programında kadın dedi ki, sürekli yatmak uyumak istemek, ne kadar yatarsan yat dinlenip kalkamamak hiçbir iş yapmak istememek sağlık sorunuymuş. Sinir zayıflığı, dayanıksızlık falan filan dedi. O tespitlerin hepsi ben de var diye düşündüm 2-3 gündür bu tespite kafam takılıp duruyor ama şöyle ki benim çevremdeki çoğu insanın canı bir şey yapmak istemiyor ve uyku hastalığı olanlar var ki onlara hiç değinmeyeceğim. E o zaman hepimiz mi aynı hastalığa yakalandık? Valla televizyon izlenmiyor ya her an ölümcül hastalığın pençesinde olduğunla alakalı bir tespit yapabilirsin. Bu yüzden de kimseye bir şey soramıyorsun işte şimdi canım sıkılıyor benim ya da hayat amacı bilmiyorum desem yardım istesem birinden, akıl almak istesem ya da yok öyle biri yok. O yüzden hep hazırlıksızım hep. Bilmiyorum ne yapacağımı, nereye gideceğimi. Pozitif bilimi bile kesinleştiremiyorum artık. Bu yüzden düzenlilik, disiplin falan kalmadı ben de heralde. Ne de olsa akışındayım ben her şey benim elimde değil ya da bilemiyorum diye düşünüyorum alttan alta.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder