18 Ağustos 2011 Perşembe

Manasız Davranışlar (1)

Bir diyorum çünkü şuan aklıma gelen manasızlıkları sıralayacağım. Sonra yavaş yavaş devamı gelecektir diye düşünüyorum.

Mesela mesela ilerde zarar görürüm diye güzel olacak olan şeyleri şimdiden frenlemek, uzaklaşmaya çalışmak. Aman ben sevgilime duygularımı belli etmeyeyim kendimi tutayım da sonra kötü olmasın. Karizma da çizilmemiş olur dimi? Hem çok yüz vermemek lazım aman diyim tepene çıkar sonra.

Hiç konuşmadan gizemli adam triplerime girmek mesela bu da çok manasız bir davranış.

Ya da ben mi çok açık sözlüyüm, gerçekten bazı günler ağzımı açıp konuşmak içimden gelmiyor olabilir ama düşündüğümü, istediğimi, istemediğimi açık ve net belirtmek benim için hiç bir zaman gurur kırıcı olmadı. Bazen oldurtmaya çalıştılar o ayrı arada yanılgıya da düştüm, ne düşündüğümü söylediğim için kendimi kötü hissettim. Aman efendim kartlar açık oynadım çok ayıp ettim falan diye. Kartlar açık oynamak demişken gerekmeyen 3. şahıs kişiler tabi ki de beni anlamak ya da benim ona kendimi anlatmak gibi bi zorunluluk yok. Ama eğer sen karşı tarafta ki insanı kendi hayatının içinde görüyorsan açık sözlü olacaksın, olacaksın ki ileri de daha iyi zamanlarınız olsun. Şu hayatta arkadaşlık ya da sevgili her türlü ilişki de istediğim en önemli şey uyum ve akıştır. Sanırım bu yüzden açık olmak bu kadar önemli benim için. Gizli kapaklı bir şeyler kalınca gerilerde ya da ilerilerde çıldırıyorum çıldırıyorum çıldırıyorum. Belki benim de bu davranışım manasızdır. O da size kalmış!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder