13 Ağustos 2011 Cumartesi

Korku

İnsan sosyal bir varlıktır tanımı bile beni derin düşünceler sokuyor iş hayatına yavaş yavaş girmeye başladığım şu anlarda. Atılan ilk adım ne olacağını bilememezlik, acemiliği çaktırmamazlık çalışmaları falan gerdikçe geriyor beni. Sosyal biri değil işte insan her zaman. Korkuyorum oğlum 3. şahısları arasına girince 2. şahısla konuşur gibi konuşucam pot kırıcam diye. Kırsam ne olacak o ayrı ama işte ihtimallerden rezil olmaktan ya da rezil olma potansiyeli olarak gördüğüm durumlar silsilesinden korkuyorum. Bana göre normal gelen bir şeyi karşı tarafa belirtirken karşı tarafı şaşırtmaktan beni ya da dediğimi abartılı bulmasından korkuyorum. Benden soğuyacağından sonra da iş ilişkimizin biteceğinden korkuyorum. Tam korkağım anlayacağın bılög. ve gerçekten manasız şeylerden korkuyorum ama bilememezlik karşı tarafın ölçüsünü tavrını bilememezlik beni korkutuyor işte.

Diğer taraftan düşününce aslında bilememezlikten öte, kendimi ve çevremi bilmem bazen de beni korkutuyor. İçimde bulunduğum çevrede de üçüncü kişi hep yorum yapma konusudur. Kızsa zaten orospu olabileceği ihtimali hep ortalıklarda gezer. Erkekse her an değişik bir hamle dolandırma yapma ihtimali. Ha bi de iş yerlerinde yok mudur yeni gelen kıza yollu damgası vurma olayı. Kız şirinlik yapar yollu olur, süslenir başka birşey olur, soğuk davransa musibet ya da havalı olur, olur da olur anasını satayım. İşte ben bu saçma yorumlardan korkuyorum. çünkü kendi kendimin davranışlarını incelediğimde de her ne kadar başka bir kişiyle yorum yapmamaya özen göstersem de ben de yapıyorum bu yorumları ( bu kadar acımasız değilimdir ama). İlla ki kafam şekillendireceğim karşıma çıkan yeni kişiyi yeni durumu.

Bunları böyle kafamda çevirdikçe yeni bir ortama girdim mi. Böyle yerin dibine doğru biri bakışlarıyla ittiriyor sanki. Sonra kendimi kasınca haliyle kızarmaya başlıyorum ki işte o zaman zaten bittiğim an oluyor.

Şu mübarek ramazan günü beni bu saçma sapan korkularımdan arındır beni ey Yarabbi, amin!!



Hadi karşıma böyle bir şey çıksa da korksam onu anlayacağım ama anlayamıyorum işte!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder