17 Ağustos 2011 Çarşamba

Nazlanmak


İnsanın uzaklarda bir başına yapamadığı şey nazlanmak olsa gerek. Alttan alta gitmek istersen aslında bana zarar veren şeyin bu olduğunu bundan kurtulmak istediğimin farkına varmam hoş oldu. Midem bulanıyor diye yemediğim yemekleri burada aç kalıcam yiyorum. Kahvaltı yaptığım saatte öğle yemeyi yiyorum. Dolanıp yorulduktan sonra yatamıyorum. Tamam program sıkı değil ama biraz daha istanbuldaki gevşekliğimde kalsaydım toplanamayacağım aşikardı.
Bu yüzden insanın çevresinde dönem dönem gözünün yaşına bakmayacak insanların olması lazımki adam olsun. Tamamen sıkıntıdan reflü ya da bel fıtığı başlangıcını geri döndürebilirsin yoksa.  Gerçekten benim için dinlenmek asker yaşantısı yaşamak, bu yüzden de istanbulda dinlenmem gittikçe zorlaşıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder